Så gick det

BVC

Japp var på bvc och isabella hade minsann gått
upp i vikt precis som hon skulle :) såg jätte fint ut :)
hennes kurva sköt rakt upp nu...
super bra att hon går upp och allt är som det skall.
Fick idag ringa sjukgym´nasten som isabella skulle till.
Dom sänder en ny tid så fort dom kan till oss............

------------------------------------------------------------------------

RASTLÖS

Sitter nu här och känner mig gött rastlös men samtidigt har jag
så nedrans ont i ryggen så fixar inte att greja med massor fast
jag inte vill annat än att ränna runt här och plocka och dona.
För det behövs verkligen asså.
Isabella ligger så glad i baby gymmet nu med så hade verkligen
vart perfekt tid att få något gjort här hemma nu :)
Men men kanske man skall ta sig ett bad...

-------------------------------------------------------------------------

TAPETEN

Vill tapeten skall komma som vi beställt till neos rum :)
och såklart att vi skall få upp den snart så neo kan få ett rent fint rum igen.
kommer nog bli så bra sen...
bilder kommer sen när det är klart.
spännande spännande :D
------------------------------------------------------------------------

FÖDELSEDAGSPRESENTEN

japp tror jag kommit på något jätte bra som jag tror christer
kommer bli jätte glad att få när han fyller...
vet inte rinktigt vad det kostar men kan tänka mig att det
kommer kosta lite men men det får han vara värld.
Han är ju så go snäll och duktig.
Han har förändrats sen vi flytta hit. Känns som han har mer ork
här.
Känns så bra och då kan han verkligen vara värld denna bra present.
Men än är det inte köpt och man får väll hoppas att man kan fixa någon som vill
vara snäll och ta barnen för det kommer behövas.
Så vem vet kanske det inte funkar att ge han det iaf men jag hoppas verkligen att
vi kan få tag i någon som vill vara go och ta barnen så christer kan få detta jag tänkt.
Men men vi får se. är ju på sommaren med och då har ju folk fullt upp och känner
för allt annat än att passa barn.

Hade vart kul att få ge christer detta och uppleva det med han.
vi har ju inte gjort något direkt jag och han.
Specielt inte sen vi fick neo.
vart helt barnfri 2 nätter tror jag och då var en av dom nätterna när jag födde isabella :)

Får se hur det går
--------------------------------------------------------------------------------------------


kram kram på er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0