LÄNGTAN


ja nu sitter jag här och har igentligen massor att göra men
saknar min stora gosse så mycket. vill bara han skall komma
hem nu till mamma :D fast han längtar väll hem för att leka med
morfar haha :D
mamma är först intressant då morfar inte är här och hälsar på hehe :D

I helgen då tim vart hos sin pappa så har neo lekt massor med morfar.
Dom har ritat massor och sen så har dom  lekt med lego m.m
Att min gammle far orkar med tempot.
Haha :D härligt tycker jag allt. Barnen tycker ju det är så kul
med en morfar som verkligen är med dom .

.....................................................................................................

Japp detta med 3 års trots kanske det lugnar sig lite
hoppas gör jag...
tror detta med neo är trots och lite avensjuka på lillasyster.

Han älskar ju att åka vagn och det blev det ju helt slut på när bella
kom . Tror han tog det väldigt hårt.
Men nu har jag börjat ta syskon vagnen och det har ju gått jätte bra
tycker jag.
Känns kul att ta promenaden till skolan igen hahaha :D
Lite synd om min lilla plutt kille .
Men pratade om det på bvc med vår bvc sköterska som är helt underbar.
Hon sa det är väldigt vanligt att dels barn i den åldern gör så och att
när dom fått ett syskon så är det med lika vanligt att det kan bli svartsjuka och så.

och det känndes skönt att höra fast jag redan misstänkte att det var därför han vart så extrem sista
tiden.

................................................................................................................

Var på sjukhuset häromdagen med isabella och det visade sig vara en toppen
möte där eller läkarbesök..
hon vägde dock lite lite men det visste jag med då hon precis börjat få lite riktig mat nu.
brukar ju bli så vid 6 månader att dom behöver mer än bara bröstmjölken.
Det som var riktigt roligt att höra var ju det att Läkarn lekte och gjorde massa oika saker med
henne för att se hennes utvecklig och han sa att hon var väldigt mogen för sin ålder :)
alltid roligt att höra possetiva grejer som har med ens barn att göra.

nästa besök har vi där när hon är runt 9 månader..
hoppas på att allt ser bra ut då med.

Snart skall vi till sjukgymansten med isabella med.
skall helt klart bli intressant.

...............................................................................................................

Men nu ringde min son och sa att han kommer så nu skall jag gå ut och möta han :)

ha det gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0