Gör så ont i hjärtat

När man ser att en människa nära en inte mår bra
en människa som känner sig fast och mår jätte dåligt
över hur allt blivit.
att något som från början var att peronen i fråga
ville försöka finnas där för en som var en nära släkting.
slutade så illa som det är nu..
Det gör ont i hela mig att låta personen vara där .
personen som aldrig visar sig ledsen i dom klaraste
lägena är nu den person som jag hör mår dåligt som kan börja gråta
i telefon när jag pratar med den.
Gör så jäkla ont... om jag ändå bara visste vad jag kunde göra för att hjälpa
personen ifrån det HELVETE den är i nu.

Skulle något hända skulle jag hata mig själv.
skulle aldrig kunna förlåta att jag inte gjorde
något mer än det jag gör...
jag vill fixa något men hur gör jag..
säger bara F____N asså.
varje dag går då jag tänker på denne.
gjort det i flera år nu då det bara blivit värre och man
märker denne inte mår alls bra .
Jag och mina barn älskar denne jätte mycket.
Den enda som finns riktigt nära oss.

Vet inte vad jag skall göra
eller
hur jag skall göra
vem jag skall be om hjälp
och om det äns finns någon som
är villig att försöka hjälpa..
detta är bara hemskt och förjävligt
i mig själv pinas jag av detta .

Om det ändå funnits en gud så skall det ju finnas hopp
men det har det inte funnits för denne i många år.

Om man kan vara självisk så vill jag att det skall bli bra för denne och
det själiska då för mig och mina barn .
känns hemskt att gå och känna som jag/vi gör.
Älskar denne och kan inte det bli bra dom sista årena.

Önska man visste hur man skall göra
känner mig fast vet inte alls hur var när
jag skall göra jag vill bara fixa det för denne.

vi älskar ju denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0