dock hus

japp
nu är man på jackt efter ett dock hus :)
kul och se om man hittar ett.. hade vart roligt att hitta ett som är lite slitet så hade man kunnat
tapetsera och ha sig lite.. alltid roligt med ett litet projekt...
gillar att pyssla pilla och greja :)
Men hittar man ett som ser okej ut så är ju det kul med.

spännande spännande


Idag så var jag och neo inne i stan köpte en liten liten baddräckt till isabella
så hoppas vi får åkt och badat snart. skule min plutta gilla tror jag :)
och grabbarna skulle ju bli överlyckliga :)

köpte strumpor till timpa med och sen strumpbyxor till isabella som jag tänkte hon skulle ha på
fotograferingen..
och en tröja köpte jag till neo.

köpte även en OC box och en ninja turtles box till grabbarna.
pojkarna blev så glada så..

Handlade lite mat och annat med...

Men nu skall jag sätta mig och se lite på OC

ha det fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0