Bvc idag

hej hej

Idag blir det en tripp till bvc för att ta och väga lilla stumpan se om hon gått upp en massa :)
hon börjar bli så stor nu...
Tiden då dom är bebisar skall man verkligen ta vara på för den går så fort...
Men än så är bella min lilla bebis :)

Har Vart i stan igår och bokade tid hos fotografen
Så bella får ta sina 6 månaders kort.
Sötnosen





Annars har det inte hänt så mycket här...
Lämnade Timpa och neo i skolan och hos dagmamma.
Sen så kom jag hem tog en kopp te och tittade lite på
one tree hill boxen jag köpte.
När isabella vaknade på sitt strålande humör så busade och skojade
vi lite... Hon är en så glad tjej :)


Om en stund så skall jag hämta grabbarna igen.
Men nu sitter jag och saknar min Sambo för tillfället.
Hoppas tiden går fort så han kommer hem.... 






Idag skulle igentligen städa riktigt men blev inte så ..
Får ta en dag då jag jagar ut alla och jag bara kan
städa och dona som bara den för mig själv så man får något gjort.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Nej nu skall jag ta och äta lite frukost innan jag hämtar barnen.
Blir så stressigt att greja allt senare annars.

Men ni får alla ha det gott

Älskar mina barn. Min sambo och mina Underbara vänner´.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0