Alla hjärtans dag

japp
kan nästan säga att vi haft en lång helg här nu då tim var hemma ifrån skolan idag .
Tim hade ju tid hos ögon läkarn och åkte med sin far dit.
Det gick jätte bra och han behöver inte dit mera nu...
gott att han har bra syn :)

Tänkte jag skulle få gjort endel idag men nej inte så mycket blev det gjort.
känt mig gött seg senaste veckan.

idag har vi haft det myyys iaf alla fick hjärtan presenter.
pojkarna fick var sin film och tim blev skit glad för sin film :)
alltid roligt när dom blir glada .. neo blev med glad han ville titta på sin direkt på sin film.
så fick dom en ask med hjärtan choklad.
Lilla isabella har fått myyys från oss alla idag :)
Jag fick av älskling en stor fin röd ros och ett mjukis hjärta. jätte gulligt av dig älskling.
Älskar dg

Av neo fick jag & christer ett fiiint kort han gjort hos dagmamma .
och av timpa fick jag en fiiin teckning som han gjort till mig.
Eftersom tim glömde att rita en till morfar så hade han lösningen på detta problem och det var att han tyckte vi skulle klippa den i 2 delar så får mamma en och morfar en haha :D
gjorde ju inte detta men en rolig ide iaf.
Morfar han gjorde teckningar som skall sitta på barnens dörrar.
Neo blev så glad för sin "nice siiiken" och
Tim blev jätte glad för sin ninjago eller vad dom heter haha
isabella fick en söt hon med .
vi plastade in dom så dom inte blir förstörda.

Jag älskar verkligen min familj.

Haft en mysig dag med pappa och barnen .







fick även damsugit kök och hallen.
Och fått vikt lite tvätt.
Annars har jag tittat på one tree hill
vilket jag tänkte fortsätta göra när jag är klar här hehehe :D


så till er som nu läser... Hoppas ni alla haft en mysig alla <3 dag


Kram kram kram till er goa som kikar in här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0