Redo för morgon dagen

hallå hallå

Ja nu har man badat sig själv och fått badat pojkarna med...
När pojkarna badade så passade jag på att städa toaletten.
Alltid skall man ju försöka få gjort något.
Städade nedervåningen gjorde jag och christer IGÅR och kan säga
att det är lika roligt som vanligt för nu syns det inte alls att man gjorde det hmm

Vi har idag oxå fått handlat lite så vi inte behöver handla något direkt i veckan.
Och vi har fått tvättat...

Den som sagt att helgen är dagar man skall vila på undrar jag vart den fått det ifrån hehe
Här är det fullt upp varje dag hela veckan alltid har man och göra.
hoppar man att göra något en eller flera dagar eller blir sjuk eller något så ser det ut som en
tornade blåst förbi här.
Förskräckligt är det.
Man skulle vara rik då kunde man anställa någon som ville göra skit jobbet åt en med att städa.
För det är ju verkligen skit tråkigt asså.

Idag gjorde jag egna vårrullar var gött faktiskt.
får jag göra någon mer gång gött var det.

Men nu får jag väll återgå till mitt jobb förbereda pojkarna på natti
och sen ge dom kvällsmat och sen fortsätta med att plocka här.

Imorgon är det första lektionen på simskolan för timpa
vi ser mycket fram emot detta ... spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0