Lugn

sitter just nu här och lyssnar på en väldigt lugn härlig låt.
strax gå upp och se lite till på the OC innan det blir sova.
Imorgon så hade jag tänkt att jag skulle få gjort något
här hemma och kanske att christer oxå hjälper till.
Gjort stor röj där uppe nu behövs det göras ett stor
röj här nere med.

Känns som jag har så mycket att göra hmm.
får hoppas att vi kan få gjort något denna helg iaf.

På måndag är tims första sim lektion på simskola...
jag och hans Pappa skall gå dit tillsammans med tim första gången.
Tim ser jätte mycket fram emot detta .
Han längar verkligen och är verkligen jätte glad att få börja.
Så roligt att se när ens barn är glada och tacksamma.
Det gör en annan glad och lycklig att se sina barn glada och lyckliga.

Idag köpte jag neos sista presenter.
Gött att fått det gjort.
då är det klart iaf . tror verkligen han kommer bli så glad så.
Även om vissa kanske inte tycker det är rätt att ge han det som han skall få.
Men va sjutton han tycker det är roligt och då får han leka med det.
Bara löjligt att göra skillnad på leksak och leksak.
Barn skall få leka med det dom tycker är roligt är min uppfattning.
Speciellt när dom är i neos ålder.
Dom lär sig ju så mycket vid 3-4 års åldern.

Nej nu skall jag avsluta här och hoppa i säng.
Sen vill jag bara säga

tänker på dig gumman ;)

ha det gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0