Kaylin

ojojoj vilken dröm jag hade var som en dramatisk film jö
handlade blandannat om att min bror hade köpt en ny mobil jag skulle titta på den och ser en bild
som min mor skickat till honom.
Hon hade fått en tös visade det sig då...
sen hände det en massa mer.
var så konstigt och kändes konstigt då jag hade en liten isabella och hon precis fått en liten bebis
flicka.
Vi var iaf tillslut ute och åkte i en bil och jag visade hur
en bebis stol funka.

Slutade iaf med att jag håller i en hjärtformat halsband som jag håller i handen.
Och jag säger KAYLIN för det stod det på halsbandet och tänkte.
Hette hon det .
var så konstigt för var precis som det hänt något men sen vaknade jag.

ibland hade jag allt velat veta vad drömmar man har betyder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0