Glad påsk



Ja då vart det påsk igen då.
Här åts det ingen påsk middag inte hehe
och bortbjudna på det var vi inte heller.
vi har idag haft en vanlig dag här... neo och isabella
klädde ut sig till påskkärring och påsk gubbe.
söta blev dom hihi :)



till middag åt vi spagetti och köttfärsås.
gott var det.

Imorgon firar vi lite mer påsk här . Då kommer tim hem så då skall dom få
leta efter sina ägg och smaska massa godis gott gott
för pojkarna :)
Då målar vi lite ägg och smaskar i oss med.

Något som jag tycker är lite märkligt är att när jag inte förbereder att
ha godis hemma ifall det kommer någon påskkärring
så kommer det massor och knackar på dörren men när jag som nu
köpt massa godis och lagt i påsar och grejer då kommer det då inga haha

Kom iaf en liten tjej hit idag men det gick då inte till så som det gjorde när jag var liten hehe :S
denna lilla tjej sa:
hej vill du köpa ägg.
Jag sa ÄGG?
hon sa: Ja eller har du lite godis ?
Jag sa ja lite godis kan du få
så det fick hon hehe
Men minns när jag var liten så sa man bara glad påsk och lämnade ett påskbrev
så kändes lite märkligt med detta lilla påsk besök hehe men söt var hon iaf och godis fick hon men
det var den enda som kom för att påska här för lite godis hehe .
Så nu har man en massa godis här hehe :D
går alltid åt endå.

Nej nu skall jag upp och titta lite på hemmafruarna.
sen somna gott gott :)

så nu får ni sova gott och hoppas att ni sovit gott

Och tack till er alla som gett barnen påskägg och
påsk pengen tim fick :)
jätte gulligt av er alla ...





kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0