FÄSTING BLÄH

japp fästing var det som satt på bellas huvud igår fyyyy säger jag bara.
Hatar verkligen dom äckliga sakerna ... fick full panik .
Visst har jag berättat för veronika min fobi för dessa äckligt vidriga saker men
inte tror jag hon trode det var så illa som det var hahaha ...
fick värsta paniken verkligen ... fyyyy
Veronika fick ju ta bort den för det fixade verkligen inte jag .
stackars mammas flicka fick en sån äckligt vidrig fästing och mitt huvudet.

Idag ringde bellas bvc upp då jag ringde och bokade telefon tid.
gott att få pratat med henne och det skulle inte vara någon fara om
hon inte blev röd då men hon är inte röd och hon är pigg glad tjej här som precis'
vaknat så hon skall strax äta lite gröt.

Pga oro så har jag knappt kunnat sova inatt var så orolig för henne så.
stackars mammas tös.
Men bella har sovit så mysigt så.

Idag hade jag tänkt få plockat och städat igen då det ser ut som fäään här igen som vanligt kanske man skall säga hmm. inte konstigt att man tröttnar på detta städandet asså.  Jaja får se om jag får detta gjort om några timmar skall jag hämta timpa i skolan med.

Funderar på att ha ite myyys med barnen idag och kanske göra någon go efterätt.
nått myyys skall man ju ha med sina fina fina barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0