dansat massor

igår var jag ute med veronika <3
märkte verkligen hur mycket
jag saknat det för det var verkligen
jätte skoj.
Men alla är ju inte för att ut och ha skoj :)
men jag tycker det är jätte roligt och jätte trevlig
lyckad kväll blev det .
trots att någotn skulle försöka göra slut på
det glada ... Men trots det så hade jag helt tok
skoj alltid roligt att dansa och musik är ju så
underbar att höra högt så man bara kan dansa
loss riktigt :)

var kanon kul
var dock inte planerat utan bara blev så...
hoppas kunna gå ut med thess och annika med
som väntat så länge. saknar dom så mina gammla party pinglor <3 <3

igår var första gången på ca 2 år
visst har man saknat att bara gå ut och
dansa och göra något som bara känns gott för mig.
inte ofta det händer och precis lagom tid ifrån barnen som
är en del av mig... kan inte vara ifrån dom för länge då saknar jag
dom tok mycket... Är ju alltid med dom..
det är ju liksom jag och barnen .

Mina goa barn . älskar dom verkligen dom är så goa fina . mammas hjärtan <3 <3 <3

Det mindre trevliga är ju att jag idag är helt galet sjuk.
skulle tagit jackan igår  hmm.
jaja gjort är gjort.
hoppas förkylningen ger sig iaf och det snart mycket snart orkar inte med sjukdommar
var ju inte längesedan man låg i bihåleinfektion och 40 graders feber.
ursh vill inte vara sjuk är allergisk mot det nu hahahaha

Stackars pojkarna är sjuka dom med... tim har snuva .
hostat lite igår men verkar blivit bättre men
stackars lilla neo han börjar bli jätte dålig
dumma förkylningar.
Han blir ju alltid så jätte dålig alltid dubbelt upp mot en vanlig förkylning.

svårt att andas har han hostar gör han och varm är han.
stackars lill grabben.
hoppas inte det blir värre för han ..
isabella och morfar är dom som inte blivit sjuka än christer är rätt bra han med
men han börjar väll bli lite förkyld han med...Hoppas verkligen isabella håller sig frisk men hur stor är risken för det. men jag hoppas hoppas hopppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0