BVC gick la sådär

Hallå hallå

min oro och stress blir då aldrig bättre hela tiden händer det nytt.
Igår så var jag med isabella och neo på bvc gick väll inte alls bra igentligen tycker jag.

Visade sig att isabella gått ner i vikt
och detta var ju inte alls bra och en annan börjar ju undra varför .
tycker inte man gör annat än att mata gumman.
kändes jobbigt .

min bvc sköterska sa att jag fick välja om vi skulle skicka henne till barn direkt
eller om jag vill föröka ge henne mat var 3dje timme i 2 veckor så får vi se om det ändrar sig då.
Blir ju självklart orolig då jag tänker att om hon nu inte skulle gå upp i vikt vad är det då som är fel.
Jag menar att bli skickad till barn är väll aldrig igentligen någon bra grej hmm
Så nu går man och oroar sig för detta.
Jag hoppas verkligen inte det är något med min lilla tös.

Neos 4 års kontroll gick inget vidare den heller så han skall remiteras till en talpedagog så får vi kolla så han säkert inte har några tal svårigheter... han kan prata asså men menigarna blir ju inte riktigt rätt och så... får se hur det går med det...
Börjar väll bli van då man hållt på med alla dessa möten hos talpedagoger dom senaste åren...
Gott att dom tar tag i det iaf så om det nu skulle vara något så man kan jobba med det innan han börjar skolan.

All denna stress känns inte bra och ändå bara det fortsätter undrar just när allt skall lugna ner sig.
Önska man hade större stöd eller vad man nu skall säga.
Tycker inte det känns jobbigt att ha 3 barn inte alls det jag menar det som jag tycker blir stressigt är att så mycket händer runt omkring så man går och är orolig och sen skall man på alla dessa möten eller vad man kallar det skolsköterska tandläkare skolan talpedagog bvc osv Sen deta med min bror min far m.m
Och sen skall man hämta lämna barn och samtidigt försöka hinna med hemmet .

Känns som jag inte riktigt hinner med...
har blivit totalt snurrig i skallen ju.
bara detta att jag tänker att
idag är det bvc och så stressar jag järnet dit och så visar det
sig att jag är en dag för tidigt men jag tror att jag nästan håller på missa tiden.
hänt 3 ggr nu .
Aldrig glömt en tid som har med barnen att göra men det har jag med gjort nu.
Helt sjukt . Tror jag är mer stressad än jag vill känna efter att jag är.
Sen spela roll om jag känner efter det... finns inget att göra för att ändra på något.
Som någon sa till mig bara bita ihop och göra det.
Och det är jag ju van vid . levt efter det hela mitt liv. Bit ihop klara ett tag till så blir det bättre sen.

Nu skall tim börja simskolan med vilket både jag och tim tycker är jätte roligt
men ytterligare en grej som skall kommas ihåg och hålla 2 barn brevid poolen
blir minst sagt intressant.
Men tim måste ju får hålla på med något  han är ju så stor nu . Och sporten blev ju
ett uppehåll under graviditeten så nu måste han ju få komma igång med något igen.

Mycket att komma ihåg och en annan känner bara att man håller på tappa huvudet och minnet näst intill helt.

Hinner ju inte äns med att träffa folk i min omgivinig. (rädd dom skall tänka att man bara skiter i dom och det blir ju ytterligare en stress för vill ju inget annat än att träffa dom allihopa men känns ju som man knappt hinner med det som är just nu)

Inte rimligt att man skall jaga upp sig såhär och vara så stressad att man glömmer allt

Idag skall jag till tims talpedagog kl 12.30 får hoppas jag inte missar det iaf hmm :S

Måste försöka komma på något så jag inte blir helt tom

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Annars är allt fint tycker jag ändå...
tim är så lugn och go och
neo han har man ju fått att sluta
med den enorma trots han hade .
Och isabella hon blir mer och mer aktiv
och pratar och leker ...

Älskar verkligen dessa 3 goa barn ...
mammas pluttar är dom allihopa ..
så fina snälla goa.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0