stressiga helger framöver

hej hej

ja nu blir det ett par stressiga helger fram över... inte långt kvar nu till vi flyttar.
på helgen så passar vi på att göra lite ihop jag och christer.
han kommer ju hem så sent på dagarna annars så då packar jag några lådor varje vecka..
idag har christer kört ner endel lådor så det blir lättare vid flytt sen.
har idag med badat lilla bella... durchade pojkarna igår.
har idag oxå fått diskat sen har jag fått hand tvätta lite grejer idag med då det vart så jäkla fullt nere vid tvätt stugan.
Har nästan aldrig sett det vara upptaget så långt framöver.
många som behöver tvätta nu efter semester och allt.

ikväll kommer jag nog bli jätte trött tidigt.l
bella var så ledsen inatt till sent...
men än så länge så är man hyfsat klar i knoppen hehe :D
tror fortfarande jag går på över energin asså
har inte blivit så där galet jobbigt trött än sen jag kom hem från bb.
hoppas inte det kommer när man precis flyttat sen bara då man måste få ordning.

bestämde idag med gumms en tjej dag lite längre framöver...
då vi åker ut och shoppar lite fika och så...
alltid mysigt...

behöver handla byxor och lite vinter kläder och så till barnen ... kylan har ju helt klart kommit nu på mornar och kvällar.
Sen blir det till att kolla lite efter klappar... snart jul ju...

men nu skall jag fortsätta hät ha det gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0