Tandläkarn

hej hej

idag åkte jag in akut till tandläkarn... drog min visdomstand som satt nere i tand köttet...
var lite rusktigt men gick fint men fy vad det knaka och spraka. spände mig som fean asså.
men hoppas det blir bättre nu men vad öm jag är där bak nu.
blödde mycket och länge efter.

Mimmi är en ängel då hon kom och passa neo och isabella medans jag var hos tandläkarn ...
ängel med ett hjärta av guld har hon.

när jag var påväg in till bussen för att åka hem så svängde jag in i affären lite snabbt fick köpt några klappar till tim neo och isabella. känns som man ligger lite efter men hoppas det skall gå fint.

annars har det inte hänt så mycket idag faktiskt...
isabella sover så gott nu och neo han går runt här och pratar om lampor hehe
timpa är borta hos mimmi en sväng men snart får jag ringa hem han ...


men nu skall jag greja lite men ha det fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0