Vad händer igentligen

Idag har det känns som en jobbig dag
på något sätt  hmm
vad är det som händer igentligen?
Känns inte bra i kroppen.
Har en dålig känsla i kroppen och knoppen..
Blir det bara värre och värre?
och inte bättre och bättre????
Har jag hoppats för länge ?

Har inte velat slänga in handduken och vill inte det men vad skall man göra tro.

Blir till att ta ett varmt härligt bad senare när
barnen är nattade .
och hoppas att tankarna rensas lite grann iaf.

Hoppas inget hemskt kommer hända..
hoppas min oro och min dåliga känsla försvinner.

http://www.youtube.com/watch?v=uelHwf8o7_U&feature=BF&list=FLWi7e8487hwI&index=1 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

händer annars här hmm
ja alla barn är små sjuka och lilla isabella är fortfarande lite snorig och hon har inte blivit frisk än.
hoppas alla barn blir friska snart ..
sen längtar jag riktigt mycket efter jul afton .. vill bara ha en mysig dag .
ha trevligt och att barnen skall öppna sina klappar och jag får se deras lyckliga leenden.
Hoppas verkligen att jul afton kommer bli mysig så det inte blir tråkig stämning den dagen med.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Hoppas på en bättre dag imorgon och att man kan få lite svar ikväll. så man kan somna bra och ta nya tag imorgon igen...
Sådanna här dagar så längtar man bara så grovt efter en cigg... helt sjukt vill ju inte röka men vad man kan längta. men inga cigg blir det för mig iaf inte så länge jag ammar.
men hoppas på att jag inte börjar igen sen.

_::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

lyssnar helt galet på denna låt ... den är så härlig..

http://www.youtube.com/watch?v=8aRor905cCw&list=FLWi7e8487hwI&playnext=2





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0