stor stäääd

Nu på eftermiddagen så har lilla isabella sovit.
hon sover väll igen natten då hon bara var ledsen.
när hon sovit så har jag och barnen fått ordning på deras rum rätt bra och vi har oxå fått
jul pyntat och städat ocg fixat och upp packat lite till och
toaletten där uppe fixade jag till med.
riktigt nöjd ändå...

detta med att skotta  ... säger bara myyy goood asså... som jag inte hade dålig skit rygg tidigare så har jag ännu ondare nu ...
det tär verkligen på ryggen asså....
menm men vad gör man inte är man hemma och det är snö ute osv så
är det ju bara att hugga i medans man orkar och lillan sover ....

öne nu skall jag greja vidare ha det gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0