min lilla tös är friiiiisk Äntligen

Vill bara berätta att






äntligen är min dotter frisk..
så chokad när jag hörde läkarn säga det att jag nästan inte trode det var sant :)
helt underbart.. nu skall hon vara frisk men tycker vi att hon ser lite dålig ut så skulle
vi komma in. så den komentaren gjorde en ju lite orolig att tänk om blod värdet blir dåligt igen .
men hon skulle ju vara frisk nu sa dom iaf så jag måste lite på det .

Känns som en otrolig lättnad att vår lilla flicka är frisk .. ÄNTLIGEN
Hoppas bara hon är det nu så inget hemskt händer. är allt lite rädd
att tänk om hon sjunker i blodvärdet... lite läskigt.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Annars vill jag bara säga att det är ju riktigt hemskt bus väder ute ... svårt att gå med vagnen ute blir inget trevlig promenad till skolan för att hämta tim idag ... fyyyyy
Veronika var jätte go och hämtade upp tim i morse och tog med han till skolan...

vart ute och skottat nu 3 gånger..
börjar få väldigt ont i ryggen av det men måste ju göras annars kommer jag inte äns ut med vagnen hahaha
snart ut och skotta igen sen börja göra barnen i ordning.
sen blir det inte ut för dörren mer idag och inte heller blir det att skotta mer.. kanske ikväll men sen får det vara bra...


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.

men nu skall jag greja lite ha det gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0