Känns som mitt fel.

denna låt är ju bara för underbar ...
mina tankar bara flyger iväg när jag hör och ser den...
fin låt

http://www.youtube.com/watch?v=2M-2BFS6Jxc&feature=channelhttp://www.youtube.com/watch?v=2M-2BFS6Jxc&feature=channel 

Igår var ju en så hemsk dag.. riktigt rusk väder och jag bara kännde mig så ensammen..
saknade sambon så mycket och saknar han lika mycket idag.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

snart är julen här och jag längtar så mycket.. så mysigt .. och som jag sagt förut är helt underbart när barnen öppnar sina paket :) det värmer så i ens hjärta och se deras lycka ...
tänk att barnen skall bli stora ... tror det kommer kännas konstigt när dom en dag är vuxna .
man får hoppas dom vill hälsa på sin mamma ofta .. och att man inte behöver vänta allt för länge på att få några goa barnbarn hehe :D
Om jag bara får så kommer jag så passa dom mycket :)
barn är helt underbara .

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

på tal om något helt annat

har kännt sista tiden att jag är lite frånvarande.. känns inte som jag hinner med allt.
bara detta med isabella som inte än är helt frisk än . känns så ledsamt jag vet att hon kommer bli bra ...läkarna har sagt det till mig flera gånger men inom mig känns det bara som jag vill gråta .
Även om jag vet att dom säger att hon kommer bli bra så är jag så himla RÄDD att hon inte skall bli bra ...
vill bara brista i gråt över det...
vet inte riktigt hur jag skall bearbeta det jag känner heller... sen skall man hinna ge alla barn kärlek leka och busa med dom och hinna med läx läsning med tim och försöka få ordning här hemma osv osv
sen allt krångel runt omkring som det som hände i skolan osv..
känner mig lcklig att jag är hemma i min gamla hemstad men samtidigt känns det som det är så himla mycket små grejer runt omkring och bellas stora .

önska man hade mer stöd.
även om det bara är att visa att man tänker på en och förstår.
på något sätt vill man inte visa och tjata om hur jobbigt allt känns heller.

hade ingen aning att det skulle hålla såhär länge med isabella...
jag menar hon var ju bättre än pojkarna när hon föddes och när pojkarna sen blev friska så har bella i samma tid blivit dåligare.
pojkarna och isabella skiljer sig helt från varandra i detta...
Blir ledsen bara jag tänker på det...
vill min lilla tös skall bli frisk ...

hoppas verkligen att hennes blodvärden ser bra ut i morgon så hon slipper få mer blod..
hon har nu fått så mycket blod att jag nästan tappat räkningen. tror hon fått blod 9 ggr nu :(
snälla inte en 10 gång... hon är ju snart bara 3 månader gammal...

tror jag känner mig skyldig på något sätt eftersom jag vet att det är min kropps fel att hon behöver
gå igenom detta  såhär länge .

vet att hon inte kommer minnas det och hon lider inte ... det värsta för henne är väll sticken
men känns så himla mycket som det är mitt fel att hon behöver få alla dessa nålar i sig hela tiden och hon behöver få nnytt blod hela tiden osv..

har inte kännt såhär med pojkarna men dom blev ju snabbt friska kanske därför .

älskar mina fina barn verkligen

så snälla läsare håll nu tummarna för att min lilla tös skall bli frisk .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0