BVC

hej hej

idag så började dagen med att jag vaknade 30 minuter sent (hade glömt ställa klockan) så bråttom blev det här på morgonen ...
säger bara fyyy för stressiga mornar asså...
men vi fick gått i sista stund mot skolan iaf och vi kom dit precis i tid.
som tur var...
veronika och bea väntade på mig isabella och neo vid skolan :) neo blev över lycklig när han såg att
veronika hade hans vagn hahah :D han älskar sin vagn hehe :)

sen gick vi mot stan och lämnade bea hos hennes pappa och sen fortsatte jag neo isabella och veronika hem mot mig tog en kopp kaffe och te sen fortsatte vi in till stan och in mot isabellas
bvc .. vi var tidiga men jag trode vi var för senade. isabella fick 2 sprutor idag 1 i vaje ben.
isabella och neo blev fotade oxå för att få vara med på bvc hemsida eller vad det nu var ...  
där ser man vad stirrig och stressad jag är nu asså hmmm
allt bara snurrar i skallen nu asså...

efter bvc så tog vi en snabb fika innan vi gick hemmåt igen in ca 20 min hos mig sen var det av igen mot skolan...
så bra motion har man iaf fått idag...

för en liten stund sen hade vi myyys här jag och barnen  lite chips och dipp och så såg vi klappjackten ...

men nu skall jag natta barnen strax här sen blir det till att packa in lite klappar ..
ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0