Blodvärdet såg bättre ut igen

var ju idag på sjukhuset idag och vi var där 3 timmar
men sen fick vi slutligen svaret och och isabella klarade sig
idag igen :)
Blev så himla glad . kändes som en stor sten föll.. sån lättnad..
hoppas verkligen isabella är på rätt väg nu...
hon var jätte ledsen när dom satte nålen i huvedet och när dom stack henne i fingret.
stackars lilla tjej... själv fick jag tårar i ögonen när dom satte nålen denna gång... jag brukar klara det bra men såååå ledsen min lilla tjej var asså.... var så synd om henne.... till sjukhuset om ett tag igen... hoppas det ser prefa ut då med.... vill ju bara min lilla tjej skall bli bra.



hoppas verkligen detta skall vara över snart för det är jobbigt för henne och mig med ... mammas lilla prinsessa.

och ett jätte stort tack till underbara veronika som hämtade timpa och neo i morse och gick med tim till skolan och sen hade neo under hela tiden och sen hämta timpa i skolan när han slutat ..
du är helt fantastisk... betyder massor jätte tack gumman för du ställde upp... var ju tur att du ställde upp .
tack tack tack gumman love u

när vi var klara på sjukhuset så åkte vi hem igen och då gick vi till veronika och fikade .
blev bjuden på te och peppakakor.... så mys så...
så lite tjat hann vi med oxå hehe :D barnen har haft jätte roligt idag... veronika och neo har ritat och myst och allt möjligt .
timpa har lekt med bassen och bea så kul har barnen haft det :)
när vi kom hem fick jag natta neo direkt för han blev så ledsen att lämna vagnen hos veronika
så han grät hela vägen hem . men imorgon får han se sin kära vagn igen hehe :) då kommer han bli glad ...

tim har jag natttat han pratar nu med sin pappa ..
och nu skall jag sätta mig med min lilla tös i famnen så hon får vila lite i min famn efter denna jobbiga dag som hon haft med alla stick hon fick ...

ha det gott
Gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0