Besök

idag så har jag och christer städat hela vårt lilla hus hehe :)
fint blev det även om allt inte står där det skall vara osv.
men inte är det rent länge imorgon kommer christer hit med massa skit igen
eller på måndag får se på detta ....

Idag kom marcus och hans tjej hit och deras lilla anton :)
var allt riktigt trevligt och dom sa dom tyckte det blev fint här :)
vilket var kul och höra att dom tyckte ..
Själv väldigt nöjd .. bäta lägenheten jag bott i
men kanske inte så konstigt är ju rad hus och det blir ju friare och mysigare liksom
säger ju sig lite självt.

Trivs jätte bra här iaf... känns underbart.
blir gott bara när man är helt klar här sen.

men nu skall jag sätta mig och mysa i soffan en stund medans lilla isabella sover... snart vaknar hon och då blir det mys med bella när hon äter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0