<3<3<3 Mina barn <3<3<3 Kommer före allting annat <3<3<3

Hej hej

måste bara skriva att mina barn är så himla mysiga...
mammas goa barn <3<3 älskar dom så.
det gör dom mesta  mammor med sina barn så klart ..
Men jag måste ändå skriva hur goa dom är..
Visst pojkarna är båda inne i en lite trotsig ålder
dom försöker väll hitta sig själva sen är dom ju gossar med hehe
busfrön helt klart .
Men älskar dom så mycket ändå...



.............................................................................................................

Tim mathias kristoffer bill

min stora pojk ...
han har ett så gott hjärta...
han är lite trotsig men han älskar verkligen mamma och sina syskon
även om neo bråkar med han ibland hehe :D
han är så snäll hjälper gärna mamma damsuga och städa om jag ber han hjälpa
mamma lite ...
Han hjälper oftast mamma om han kan och har "tid" då hehe :D ibland har han viktiga saker för sig i sitt rum som att se film spela eller leka med soldat gubbar eller bakugan m.m hihi :)
Han förklarar ofta vad han skulle säga och göra om någon är stygg mot hans små syskon .
det är bara för gulligt
mammas stora gosse börjar bli så stor.

..........................................................................................................

Neo rasmus kristoffer

mammas lilla bus unge ...
han är i den värsta 3 års trots jag vart med om ... tim hade ingen så det kom som en chock.
han vill gärna gå och ta kakor oboy och andra gottigheter utan att fråga ...
men han är så go när han inte busar med sin mamma ..
han vill gärna sitta breve eller lägga sig på en och gärna bli klappad på magen och i håret... det älskar han :)
mammas lilla bus unge ..
han plutar för gulligt med sina små läppar när han skall pussas ... himla sött är det ...
Lilla neo börjar bli en stor gosse han med...
men han är alltid mammas lilla bus frö

..........................................................................................................

Isabella katinka jennifer kendra

lilla isabella så liten rar och söt.
väldigt snäll bebis ... hon är inte alls svår att handskas med
älskar närhet gör hon ... inte svår att trösta eller något ... den enklaste lugnaste lilla
bebis jag träffat och haft hon är så mysig liten flicka .
mammas flicka..
ler och jollrar så sött...

...........................................................................................................

FINASTE BARNEN

hade aldrig kunnat önska mig mer...

visst jag är ingen karriers kvinna det vet väll alla
och jag är inte ledsen över det..
klart det hade vart gott och ha ett jobb såklart.
ont i kroppen har jag men det kan jag leva med .
jag vet att även om inte allt i livet gått bra så har det gått så himla bra ändå
för jag har haft turen att få helt underbart fina barn
och jag begär inte mer ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0