vårdcentralen

hej

japp nyss fick christer åka in med neo till vårdcentralen..
han har nu vart sjuk ett tag och haft feber i 3 dagar och
inte vill den ge sig när man ger han alvedon. hosta har han med.
sen andas han nu ganska häftigt så christer fick åka till
doctorn med han.känns säkrast...
tydligen helt fullt där för han kunde inte få en tid man fick åka dit och vänta.
tur hade vi att christer slutade så tidigt idag så han kunde åka med neo till läkarn .
neo och jag är ju inskrivna på vårdcentralen i grann staden.

får hoppas det går fort och att han får bra medecin så han kan bli frisk och så det inte är något farligt han åkt på när det gäller andningen.
alltid så rädd för lunginflamation eftersom tim fick det när han var liten och den första läkarn gav han fel diagnos. hade jag inte åkt in med han till sjukhuset så hade det kunnat gå illa. 
så man är alltid lite rädd när andningen börjar jobba sig...

annars har det inte hänt så mkt här .
tim är snuvig som bara den och jag är med lite snuvig .. suck
vill bara vi alla skall vara friska.
jonna skulle ju kommit imorgon men det går ju inte när vi är sjuka så jag
hoppas vi skall bli friska snart iaf.

Men nu får jag nog börja med maten här
så det blir någon mat gjord idag....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0