sjuka

hej hej

självklart så är vi alla hemma utan christer för neo är fortfarande inte frisk timpa var lite rosslig i halsen igår förmiddag men nu verkar han vara helt okej.
själv mår jag idag skit... har så jäkla mycket slem i halsen och känns som det sitter i lungorna med.
sn blev jag arg besviken och ledsen idag...
kan inte förstå hur folk kan tänka och agera ibland. Men men tänker inte så mkt på det tycker ara det är förjävligt att man skall behöva ha det hängandes över en . en längre tid .
känns som vissa är uta efter att på något konstigt sätt straffa en för att vårat beslut inte passar andra...
låter väll helt galet men men nog om det...

på lovet som var så har inte hänt så mkt var ute med barnen i den höga snön och jag och tim var ute med katten i den höga snön hon älskade det hon rulla och hade sig som bara den i snön :)
köpte en triss lott som inte var någon vinst på trode jag... chiii fick jag sen när jag upptänkte att man kunde vinna på ett annat sätt än det vanliga .. ser då att ja skulle vunnit 1000 spänn.
men tyvärr så lät jag tim skrapa säkerhets rutan eftersom jag inte trode jag vinnit något.. men men så kan det gå inte ledsen eller arg för det men sniket var det när man såg det ...

nej nu skall jag snart lägga mig och zuzza. och hoppas jag känner mig bättre imorgon och hoppas neo ärfrisk imorgon med.
barnen börjar bli väldigt rastlösa att vara hemma med mamma vecka ut och vecka in... dom vill nog träffa lite folk :)

Kommentarer
Postat av: Veronika

Tråkigt att ni är så sjuka.. Hoppas att ni blir friska snart.. Speciellt för barnen... Dom vill väl träffa alla sina kamrater.

2010-03-05 @ 08:56:28
URL: http://snutta1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0