låg... lite tråkigt inlägg för andra men bra för mig att få skriva av mig lite ...

Hej

tyvärr så känner jag mig lite låg idag tror jag tänkt för mkt
och drömma har jag börjat göra varje natt. inga trevliga drömmar heller
bara massa oro drömmar...
känner mig lite låg av lite allt möjligt tyvärr.
att inte få ordenligt med sömn gör väll det inte bättre heller.
som vanligt så dras massa tråkigheter mot mig emellanåt...
orka med det.
som nu sista tiden så har det hänt massa olika grejer.
som kommit från alla olika håll sammtidigt typ.

tycker en massa folk vart så tråkiga mot en liksom inom olika grejer.
mycket negativitit.

snart är man 27 och tycker att livet borde ta en hel omväning någon gång... vilket
jag fortfarande hoppas men tyvärr så verkar det inte bli så lätt som jag vill
kanske om man tillfredställer alla utom sig själv.
men tycker ju på något sätt det som räknas är hur man själv mår man skall ju göra det som känns
rätt för en själv och sin familj.
bara lite trött på att folk tror en massa saker som är tagna från luften eller hur man nu skall förklara .
går väll inte att förklara :s

Alltid har man kämpat sin egen väg allt för att man inte skall hamna där som vissa tror bara för man växt upp som man gjort. för att ens liv skall bli bättre än vad det var.
aldrig direkt haft någon familj att vända mig till. man har fått försöka dra sig fram själv och kämpa så bra man kan själv.
tycker verkligen dom som är välsignade med att ha en varm kärleksfull familj som alltid finns där i alla lägen som ställer upp när dom kan. skrattar och glädjs med en skall skratta sig lyckliga.
som alltid finns där för en skall verkligen uppskatta och känna sig lycklig som har det i sina liv.. tror många inte tänker på det utan bara tar det för givet.


kanske man redan skrivit för mkt men jag tycker ju inte detta men men
hade gärna skrivit mer men går ju inte tyvärr.
lite tråkigt är det att skriva såhär i ett blogg inlägg men ibland kan det vara precis vad iaf jag behöver göra....
gå och bära en massa inom sig har jag gjort förr och det är inget vidare det drar bara ner en i djupet..

men jag kan slå vad om att imorgon har man styrkan tillbaka och är stark och glad igen och då tar man nya kämpar tag... 
För ge upp livet är inte min stil...
så klart jag skall få ett lätt glatt liv någon gång.
det måste jag ju ändå tro.
någon gång måste ju ändå negativiteten och problemen dras något annat håll än åt mig ...

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det jag är lycklig över är verkligen mina barn... ,
så himla fina snälla rar barn jag fått..                 ,
hoppas verkligen dom skall växa upp och bli      ,
fina starka män.                                                   ,
dom är verkligen helt underbara små killar.      ,
mammas gosingar.                                              ,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0