Helgen som varit

hej hej

FREDAG

jo denna helg har man vart sjuk och barnen har vart lite sjuka dom med... men nu verkar alla vara på bra väg att bli friska iaf :)
i fredags så åkte tim med sin "pappa" ut på en liten kill dag..
dom åkte till köpcentret handlade lite .
tim fick 3 st backogan och sen fick han påskägg och sen en påskkorg med maripan kycklingar och grejer i... så fint så...
sen hade dom vart på max oxh ätit lite fredags myyyys hehehe :D
se kom tim hem efter några timmar.
medans dom var där och gjorde det så åkte jag och övriga familjen till blomsterhallen.
köpte lite jord och blomster lådor osv..
skall börja plantera frö här tänkte jag...

LÖRDAG

idag så var tim bjuden på kalas i det nya leklandet som öppnat
det var tydligen tummen upp för det...
tim gav högt betyg hehehe :D han vill åka dit snart igen SNART...
senare på eftermiddagen så åke jag till min goa vännina veronika .. blev
bjuden på tackos och  lite fredags myyys :)
tjatade gjorde vi massor ... precis som alltid hehehe :D
var riktigt mysigt ... hon var barnfri med så vi kunde bara sitta där och äta och tjata ... riktigt myyysigt... måste vi göra snart igen gumms...


SÖNDAG

ja idag har inte hänt något spec ...
mått skit hela dagen vart varm hostat som en galning,..
skit jobbigt verkligen...
fick iaf damsugit lite i rummet och kök och hall...
men gud vad jag har att göra i veckan... när man inte mått bra på riktigt länge och man har hur mycket tvätt som helst som ligger här så ja jag vet inte vad...
blir en vecka med fullt upp...
det funkar inte att vara sjuk när man har familj har jag märkt... blir helt otroligt rörigt asså..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0