första ultraljudet

vill bara berätta att jag är i väntans tider
och idag var vi på ultraljud och vi fick veta att
jag var i vecka 12+6 :)
den lille rörde sig som en vilding där inne :)
läkarn sa den var svår att få ett bra bild på
den lille för den rörde sig så jätte mkt :)
men jag fick 2 bilder iaf...
fick oxå veta att jag hade en cysta eller hur det nu stavas
men den skulle tydligen vara god artad.
men började jag få ont skulle man tydligen höra av sig.
här kommer en liten bild på den lille som jag verkligen hoppas
att den skall klara sig ... hoppas verkligen den har fått min blodgrupp.
är väldigt rädd att den inte skall klara sig ....
jag håller tummarna sten hårt och jag hoppas ni gör desamma....


Kommentarer
Postat av: Veronika

Håller ummar men även tårna... Vi hoppas och ber för er vet du :)



Kjjamen

2010-03-05 @ 08:54:33
URL: http://snutta1984.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Grattis gumman! Vad roligt med en till bebis:) önskar dig all lycka till.. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0