Biggest looser



Allison Bob och Jillian



biggest looser är ett program som både jag och min 6 åriga son brukar titta på.
tycker det är ett helt otroligt bra program .
man ser verkligen hur folk kan gå in för det dom verkligen vill och man ser hur starka som personer dom blir av den resan dom får där.
vill bara skriva hur bra jag tycker det programmet är...
verkligen motiverande att se det och när man ser före och efter bilderna så blir man helt paff vilken prestation dom gjort...
dom har verkligen kämpat för sitt mål.

Jay Mark före

Jay & Mark efter

Michelle före & efter

Roger före & efter

Heba före

Heba efter

 Kelly före & efter

Phil före & efter

Dan & Jackie före

Jackie efter

Dan efter

Amy före & efter

Ali för & efter

.......................................................................................................................


är det inte helt otroligt...
jag är imponerad .
tycker det är helt fantastiskt.
det som oxå är fantastiskt att se är hur dom
växer som människor .
dom bränner inte bara fett utan dom
bygger ett helt fantastiskt självförtroende sammtidigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0