Mvc

Hallå

idag händer det inte alls mycket...
skall till mvc.. blir nog sista besöket där.. skall säga till dom att jag skall sättas igång
vecka 32..
Är ju snart .
Skall ju bara göra ett blodbyte till på tisdag sen veckan efter så skall jag ju sättas igång...
inte alls långt kvar till jag skall få se det lilla knyte som rör sig i magen på mig..
Kan dock inte undgå att tänka på den hemska smärta som jag kommer få en hel dag ... fyyy
men tänker att när det väl är gjort så är det över så behöver man inte gå och frukta det mer sen.
Då har man fött och då är smärtan förbi sen när lill bebis väl är ute...
Kommer nog dock bli jobbigt att vara på sjukhuset tiden efter..
Är något som alltid känns jobbigt.
Man känner sig så ensam och utsatt på något sätt.. är väll så när man är långt ifrån hemma och inte är
i sitt eget hem och inga vänner och familj kan ha hos sig osv..
Får hoppas folk vill hälsa på annars storknar man väll där...
det blir ju inte mindre jobbigt när man inte får ha sin bebis hos sig... för den ligger i lilla kuvösen hela första veckan nästan iaf.
Är så det vart... får se vad som händer denna gång..
så man bara sitter ensam och inte gör något...
nu är ju det lite bättre för man har ju nät på mobilen och så har man ju labtoppen med....
tänkte jag skulle köpa mig en box som jag skall ha med ner dit sen och försöka ha något att göra för att
fördriva tiden...
Men har man riktigt tråkigt så tittar jag ju ut en box på mindre än 2 dagar hahaha :D
och inte kan jag köpa 3-4 boxar heller.. blir ju dyrt.
Får hoppas folk vill hälsa på en där nere...
Så till alla mina närmsta .. ni får allt ta er ner och komma och hälsa på mig....

Nej nu får jag hoppa in i durshen och ta på mig riktiga kläder så man blir människa här igen.
sen blir det väll att gå mot mvc...
skall ju ha en sån där trevlig ersättare.
för tanta jag har annars är på semester...
blir säkert bra.. skall bli gött att slippa gå dit mer sen.
för kan bara säga en sak att det är den sämsta mvc jag vart på och finns inget som varit bra där alls...
verkar bara som dom knapt vetat vad dom håller på med äns där...
dålig allt.... iaf det jag fått erfara se och höra osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0