Helgen

hallå hallå

ja denna helg har vi fått gjort endel iaf på fredagen fick värsta storstädat då vi hade visning. både jag och christer höll på som tokar... men fyyy vad ont jag fick i magen och hade detta hela lördagen med ... inget vidare kan jag tala om... ont fick jag i hörterna bäcken i nedre mage...
dessa onda förvärkar har börja rejält med...
men fick det så fint i slut endan sen att det nästan eka i stora rummet hahaha eftersom jag packat ner så mkt prydnader och så så finns det inte så mkt i hyllorna...
Glömde skriva att jag och neo på fredags morgon gick in till stan och tog en mysig frukost i cafet på oden...

igår lördag

fick vi handlat lite och sen fick vi hämtat timpa..
fick försöka vila kroppen igår efter fredagen..
skulle träffat veronika men blev inte så.

idag söndag

har inte hänt jätte mycket har vikt tvätt sen har jag satt upp en ny tvätt tid och
jag har ställt in disken och jag har fixat ner timpas gammla kläder i en kartong.
spacklat lite på toa... för länge sen gjorde ju jag ett litet hål där hehe eller kanske 2 hahahaha :D
skall ju målas om där inne så fick fixat detta.
sen tagit ut lite som skall med christer till hans föräldrar så vi slipper ha en massa kartonger och så här innan vi flyttar så ligger det där tills vi flyttar så går flytten ut härifrån snabbare sen när man bara har mest möbler och kanske bara några få kartonger om allt går som tänkt.
Nu har jag börjat med maten... blir färskpotatis och spröd panerad fisk..
mycket gott...


När jag ändå skriver så vill jag skriva tack till dig thess för presenten.. mycket gott var det :))))

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0