Ängla gossen min

Hampus Kristoffer

Idag skulle min ängla gosse fyllt 11 år
tänk vad tiden går fort .
Även om tiden går fort så glömmer man aldrig.
Men man lär sig leva med att något så hemskt hände.
Jag bara hoppas han har det bra där han är nu.
Att han blir väl omhändetagen och älskad .
För det får vi ju hoppas man blir även när man lämnar
detta liv.



Man kan inte undgå att undra hur han skulle se ut idag och
hur han skulle varit osv. Han skulle verkligen vara en stor gosse nu.
knappt man kan fatta att jag som snart blir 27 skulle haft en 11 åring.
Eller vad säger jag.. skulle hmm jag har en 11 årig ängla gosse.
även om han inte är med mig fysiskt så finns han alltid med mig i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0