Upp Och Ner

hej

först skall jag skriva till kicki att jag inte kan förklara nu..
kanske en annan gång när vi ses eller hörs ...


annars har allt bara känns upp och ner jag har verkligen ingen bra period alls nu.
man tror man vet så mkt om folk men igentligen vet man ju typ inte nått eller jo kanske
några men långt ifrån alla man har runt sig...
för tillfället så känner jag mig typ vilsen arg besviken och ledsen på det mesta.
vet varken ut eller in ... jag borde vara jätte glad men kan inte vara detta...
jaja finns inte så mkt att skriva om ett...
behövde få ur mig det iaf

annars har det inte hänt så mkt...
igår så va jag hos annika och det var jag annika kicki thessa  där och björn ett tag då som
hade lite lördags mys med lite gott att smaska på och dans blev det med i annikas vardagsrum hehehe :D
det var mysigt :) tack annika...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0