TRÖTTSAM TID

hej hej

har varit en sån tröttsam tid det sista händer på tok för mycket på en gång..
vill bara ha lugn och ro med familjen :) hitta på något roligt osv.
barnen har haft magsjuka här och feber vilket jag tror jag med haft men
det tror jag är över nu idag har alla mått jätte bra ..

måste åka och hälsa på mina underbara vänner snart med .. J&V
saknar dom jätte mycket nu var på tok för länge sen jag träffa dom nu .

ser fan ut här nu efter att vi alla vart sjuka och slöa inte orkat göra något så jag
hoppas på en pigg röjar dag imorgon iaf så man får bort det mesta skiten som ligger på golvet
som barnen dragit ut som jag inte orkat röja upp...
fasiken vad man blir slö när man har hög feber....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0