orkar inte känna såhär



just nu känns allt helt hopplöst..
om folk bara kunde förstå hur svårt  det är.
alla bara tror att man kan göra om allting men
kanske jag inte kan det...
mår verkligen skit här... vill vara glad för det är jag
igentligen men andra får mig att bara vara ledsen
aldrig någon som tyck det vart bra när det handlat om mig.
jo mina vänner såklart.. dom har alltid vart glada för mig
och gett mig stöd och kärlek så klart.
ser fan ut här men ja orkar inte ta tag i något vill bara ligga i min säng och försöka att
inte tänka på något...
hoppas man skall må bättre snart igen men skall man behöva behaga alla andras åsikter för att må bra=????
verkar bara konstigt.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Nu får du förklara dig för jag fattar inget :)

och nej man ska inte göra som andra säger för att må bra du ska göra det som känns bra för dig.

2010-01-12 @ 13:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0