Underbara vän

FREDAG

Tjej kväll i vbg blev det i fredags när man
inte mådde allt för bra.
var så trött i huvedet och allmänt seg..
men veronika hon bara ringde och sa .
nu tar vi och åker och simmar och relaxar på vattenpalatset
sen bjuder jag dig på mat ute. vad säger du om det..
jag blev jätte glad var så underbar kväll och veronika du var så
underbar som gjorde detta för mig... var verkligen rätt läge att göra det med...
var helt underbart.....



älskar dig gumman ... Tack så jätte mycket för en super mysig kväll..
får vi hitta på snart igen för det var super mysigt och trevligt..
----------------------------------------------------------------------------------------------

LÖRDAG

åkte vi upp på kalas för bea som fyllde 4 år..



tiden går så fort . hon är ju så stor tjej nu....
alla barnen fick öppna preenter och barnen lekte och hade jätte roligt ihop som alltid :)
var jätte mysigt fika tårta glass och en massa gott..

---------------------------------------------------------------------------------------------------

SÖNDAG

idag har inte vart en mysig dag alls har bara mått pyton hela tiden..
hela dagen vart yr mått illa . ont i huvedet som bara den asså har nog aldrig havt så huvudvärk förut....
nu sitter man här och mår pytte lite bättre i soffan och tittar på gordon och känner sig helt slut...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

MÅNDAG

ja imorgon så tänkte jag överaska familjen med en liten utflykt kanske man kan säga..
tror det kommer bli super mysigt.
hoppas bara jag mår bättre då ..

vill óxå Passa på att skriva ett STORT GRATTIS till min vännina veronika som fyller 26 idag.
grattis gumman hoppas du får en underbart mysig dag...
stor kram till dig min goa tjej....

vi åkte till vattenpalatset och hade helt underbart myyyysigt










-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0