MJ

Hej

sitter på youtube och tittar runt och mj kom upp och jag har tittat på endel med han där...
när jag tänker på mj så tänker jag att han var en fin människa som gjorde mycket gott.
men vissa som tror på ryktena som gick om honom tänker kanske inte som jag.
jag har valt att inte tro på dessa rykten... ja menar så rik som han var och visst
han öppnade sig för mycket på ett sätt som släppte in barn till sin värld ....
men det är ju inte konstigt om några barns föräldrar kanske ville tjäna en slant på att
försöka sätta dit han... om det gått vidare så hade dom ju fått penga jag tror dom ville ha..
ja menar ...
mj gjorde upp med dom och betalade . (hade det vart mitt barn och något sånt hade vart sant hade jag aldrig gjort en dil för att man blev erbjuden pengar) jag persoligen hade velat sätta dit den som förgripit sig på mina barn vilket jag tror dom flesta hade velat...
så jag tror fortfarande vissa personer utnyttjade sitvationen...
jag tycker mj gjorde mycket gott under sitt liv... 
av mig är han saknad för han har gjort underbar musik tycker jag och man hade allt velat höra mer av hans musik ..
men jag tror han är lyckligare där ha är nu.
Han kunde nog aldrig bli riktigt lycklig här på denna jord
han kunde ju inte äns gå ut eller något utan att det blev hysteri och massa folk blev som tokiga.
och alla dessa skriverier i media osv osv..

RIP MJ

http://www.youtube.com/watch?v=0lmGQarKqaw&feature=related   

(och jag hoppas det skall gå bra för hans barn. för det är lite synd om dom som inte har någon förälder hos sig)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0