Ta ut sin rätt

hej alla som tittar in på just min blogg.

idag skall jag inte skriva något intressant men
känner för att skriva av mig lite och är för trött
för att komma på vad jag skall skriva om så
väljer att skriva om just precis det..



Är så jäkla trött så det är helt galet
känner mig svim färdig nästan hela tiden då jag bara är så galet trötter.
hoppas jag kommer sova bra inatt har inte sovit bra på ett riktigt bra tag nu .. och denna
vecka har man ju inte sovit bättre hmm

men men man skall väll se possetivt ...
snart tar jag mig i kragen och tvingar mig själv att orka och vara pigg som
jag brukar annars blir det svårt att ta hand om barnen och vardags sysslor osv osv


strax så är det dax att ta på barnen kläder och börja traska till skolan igen för att hämta lilla
timpa pojken....

så ni får alla ha det så gott så får vi se sen vad det blir att  skriva här nästa gång kanske det
blir ett lite roligare inlägg iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0