One In A Million

Hej hej

idag så har jag grejat i tims garderob och har satt upp pojkarnas nya natt lampor :)
har oxå satt upp tavlorna över tvn och tagit bild på några av bellas klappar ...

Har myst lite med bella och neo riktigt mysigt var det :)
borde ta sig tid och hinna mysa riktigt med barnen oftare .. gjorde det mycket förr men sen jag
började med alla blodbyten osv så har det bara vart så mycket den sista tiden. mest hela tiden .
Men detta skall jag bli bättre på igen :)

Timpa är idag på bio med sin pappa. som han har längtat efter detta.
Äntligen blir det av och tim är över lycklig :) han älskar att gå på bio :)
har lovat han att jag och han skall gå på bio snart med men först skall vi till badhuset och bada :)
får se vilken dag detta blir.

hittade denna låt på youtube med och jag bara LOVE IT

http://www.youtube.com/watch?v=6tpl9LtkRRw&feature=channel 

Snart dax att göra något att äta till mig och lill neo.

<3 <3 <3 Fått dom finaste barnen man kan få <3 <3 <3 
 
           <3 <3 <3 Tim Neo Isabella <3 <3 <3 

<3 <3 <3                  03-07-10               <3 <3 <3

________________________________________________________

        RIP

<3  Hampus 990715 <3              Våra Fina
                                               Ängla barn
<3 Blossom 960823 <3

________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0