Jul stress

hmm inge bra

nu är vi jätte nära jul och jag brukar alltid vara jätte glad och förväntans full
men icke i år (det har blivit förstört)
 visst se barnen få sina klappar och allt sånt är ju jätte bra och längtar efter det 
 men allt annat känns som det kommer bli skit av alltihopa.
Hoppas verkligen jag har fel asså. att aftonen kommer bli toppen men känns ju som det gör.
känner mig stressad orolig allt är inte fixat kommer man hinna ?
kommer man kunna fixa det.
blev inte alls som det vart tänkt så blev skit av alltihop hmm.

bara känt mig arg ledsen besviken sista dagarna.
inget alls kul ju. men men
livet är ju som sagt inte lätt.

nu är det iaf bestämt jag bestämmer detta nu. i denna stund som jag skriver ,
att snart snart skall jag ta tim till simhallen och
så skall vi bada koppla av i bubblet och jag skall försöka lära tim lite sim tag :)
Försöka rycka upp mig lite och samla nya krafter .
ladda om batteriet för det behövs det med emellanåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0