Där ni är mina fina

<3 Blossom katinka <3  <3 Hampus kristoffer <3



http://www.youtube.com/watch?v=re5EIUIXbhc 

sitter och just undrar vart blossom och hampus  är.
Eller var man skall tro dom är ?
jag vill ju tro att deras andar finns här runt omkring ..
Att dom som gått vidare alltid är med en överallt hela livet .
som min ängla pojk Hampus
Jag vill ju tro att han är där jag är och där hans far är.
Att han ser ner på mig & sin far och på sina syskon han skulle ju nu haft 6 syskon.
Och blossom hon vill jag tro gör desamma fast tittar ner på den familj hon fick.

Iaf så kommer då jag alltid minnas mina fina ängla barn
min syster och son kommer alltid finnas i mitt hjärta och tankar.
Man kan aldrig glömma dom som gått vidare som man älskat så mycket.
oavsett hur länge dom levt hos oss eller hur dom fick sin tid med oss här i detta liv osv osv

Tim pratar ofta om att han tycker det var synd att hampus inte finns här för han skulle så himla mycket
velat ha sin storebror . Så
Vi minns er Blossom och Hampus ...
Och det kommer vi alltid göra...











Där ni är hoppas jag det är någon som tar hand om er
Mina änglar 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0