Bror & hans 3 Töser hälsade på oss

Hej Hej

idag så kom min bror och hans 3 töser hit
och hälsade på... mycket trevligt var det och
hans barn var alla så stora nu och väldigt
goa tjejer var dom :)
glada goa.



Neo och M dom hittade varandra hehe :)
dom höll varandra i handen och gick omkring här
väldigt gulligt.

Alla barnen ville ju självklart hålla lilla isabella <3

Min bror han var sig mycket lik :)
gladd och sköjig :)

när man såg på hans älsta dotter så kom tanken att hon var ju så liten då
jag träffa henne sist...
stor hon blivit .
Hon tyckte mycket om att hålla lilla isabella :)
så fint så.

Blev lite papparatzzi eller hur det nu stavas här hehe :)
mycket kort togs det :) tur jag tömde minnet på kort i mobilen...
tråkigt att laddaren är borta till kameran för hade allt vart
trevligare att tagit med kameran.
men men jag får luska ut hur jag skall få ut fotona från mobilen
någon gång hehe :)

nej nu skall jag äta något ...
ha det fint ...

mycket synd var det att tim inte var hemma han
är ju så nyfiken vilka som är hans kusiner...
har ju visat kort på dom och han har ju haft bil på dom i sitt rum
under åren.
Får hoppas han kan träffa dom och se dom en annan gång.

Mycket trevligt var det iaf :)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Fika

japp i morse drog jag och veronika in till stan och tog en fika tittade lite i affärerna och så
lika trevligt som alltid :)
hittade lite gips äntligen så nu får jag försöka göra en avgutning på bellas hand och fot någon dag.
köpte en liten spontan present till min sambo med :)
ibland får man ju överraska


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0