Närmar sig igång sättning...

Den stora dagen närmar sig med storm steg


nu tickar det snabbt ner och snart är min/vår lilla bebbe här....


ja då var det måndag och snart är den stora dagen här då man skall ner och sättas igång på
spec förlossningen.
börjar bli nervöst...men känner mig än så länge lugn men samtidgt väldigt nervös.
Man vet ju vilken smärta som väntar och man vet ju vilken underbar belöning som väntar..
så det är både gott och ont.
Men tänker att sen är det över iaf... får försöka tänka så...

Idag skall jag ner till gbg och göra ett ul och lämna ett blod prov så dom kan förbereda blodet till
bebisen som den skall få när den föds.
neo tog dom och gjorde blodtransfusion bara 30 minuter efter förlpossnig så man får väll inte vara längre med denna lilla kanske till och med mindre tid... lite tråkigt men lika bra att dom gör så bebisen får sitt blod och mår bättre så den blir snabbt frisk..

Kommer troligen ligga inne minst en vecka iaf.. men blir väll över en vecka...
hopppas man är bra förbereddd...


Just nu sitter neo och spelar kort med "offat" hehehe :D
ser lite kul ut.. men han tycker det är jätte skoj.
timpa han sitter och tittar på morgon bompa.
själv skall jag strax sätta igång och äta något sen ta på neo lite kläder
och göra mig själv i ordning. sen blir det til att åka mot gbg igen...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0