ledsen morgon

Hej



Nu sitter jag och bella uppe...
hon har sovit gott hela natten men nu är hon lite ledsen...
hon sitter i sin baby swing och tittar sen blir hon lite ledsen och sen
blir hon tyst igen och tittar och myser igen och så är det denna morgon .
mammas lilla prinsessa har nog lite ont i magen tror jag...
skall ta upp och mysa och gosa med henne strax.

igår så lämnade vi timpa hos hans "pappa"
som han längtat otroligt mycket efter att få träffa...
måste bara skriva att pappa är inget som man måste vara blodsligt utan en
riktig pappa är en som bryr sig och älskar ett barn fullt ut.
Glad att tim har en pappa som verkligen älskar och finns där för han till 100 %
Alltid.
På söndag träffar jag timpa igen för på måndag skall vi till tims nya skola och hälsa på...



annars har det inte hänt så himla mycket här...
idag blir det till att åka på 50 års kalas.
christers far som fyllt 50...
så blir att åka ner och gratta och sen visa upp vår lilla tjej till dom som ännu ej sett vår prinsessa <3



men nu skall jag mysa med min lilla tjej ni får alla ha det gott...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0