Dagen som vart





Idag så har bellis vart lite ledsen på förmiddagen... lite ont i magen
tror jag...
men nu på eftermiddagen har hon sovit gott och ätit ..
 neo börjar dock bli sjuk.. mindre kul asså...
själv livrädd för att bella skall bli sjuk eller att jag blir sjuk och smittar henne
det vill jag verkligen inte..
hade hoppats hon skulle hinna bli lite äldre än 8 dagar innan någon skulle
visa tecken på sjuk..

men förhoppningsvis blir neo bra snart han har fått sin medecin så jag håller
sten hårt tummarna för att han skall vara bra imorgon.
 
Timpa han började bli lite små snorig igår men jag gav han näs droppar och
ett mugg med varmt te och idag var han bra...



Dessa dagar

i dessa dagar har känns som inte haft tid med något mer än att bara njuta av att vara
hemma och vila och  ta hand om lilla gumman och pojkarna och försöka komma in i
vardagen så fort och bra så möjligt.

så vill be om ursäkt till vänner och så ifall ni tycker jag vart frånvarande
men känns så nytt allt och sen måste man ändå försöka vila för man har ju gått på över växel
ett ex antal dagar ...
och idag har det bara plockats och fixats med tvätt lagat mat osv.. tycker ändå jag fått gjort
en hel del ändå idag...


ne nu skall jag gå och amma lilla isabella....

men ni får alla ha det fint.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0