Borde bara känna spänning och lycka

ja visst borde jag en dag som denna bara känna lycka och spänning
över att imorgon föda fram vårt lilla knyte... jag skall få se denna lilla
underbara bebis . väntan är över..
känner lycka för det ...
Men känner mig jätte låg idag för jag tänker på allt som kommer vara så jobbigt
som jag vet kommer vara jobbigt för mig..
känner sjukt mycket oro rädsla och massa sånt oxå...
kanske sjukt av mig att äns tänka så men försöker att inte tänka så men är
för jäkla svårt asså...
hade velat ha barnen och christer hos mig där nere...
På något sätt så iaf förut så har det känns som man vart så långt från hemma och
så långt från det man annars har ...
Mycket jobbigt är det att man inte kan få ha sin bebis hos sig heller.. man bara får sitta och ligga i sin säng och sen gå och käka när det är mat...
det är så deprimerande.
Man hinner verkligen få tid att gå in i sig själv när man är där.
vilket inte alltid är så bra . man får nästan för mycket tid till det där.

kommer sakna familj vänner så sjukt mycket..
Och det skrämmer mig faktiskt jätte mycket.
många hade kanske älskat att få en vecka att typ bara
sova äta och vila upp sig men jag tycker det känns jätte hemskt
och så länge ...
vill bara vara hemma med min familj mina barn min sambo i mitt hem....

Får hoppas förlossningen går fort och jätte bra att bebisen skall må jätte bra och bli bra fort fort och att veckan kommer gå jätte fort och om det blir längre på sjukhuset att det kommer gå jätte fort så man får komma tillbaka hem till sin vardag igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0