Blev en liten tös

Blev en liten ISABELLA 11 aug




vill bara skriva att förlossningen gick jätte bra denna gången ...
jag som var så rädd .... men denna gången var nog den lättaste förlossning jag haft
vilket bara var skönt.. kunde gå hela dagen nästan till jag öppnat mig utan att ha för ont och fick ta lustgas 2 timmar innan hon föddes.. jag är stolt över mmig själv...
och även denna förlossning var helt otrolig upplevelse. det försvinner nog aldrig.. bölade som ett litet barn när det var klart och jag fick se vår lilla isabella...

Tänk att det var en liten tös isf som dom sa men som man inte riktigt vågade tro förens man såg det
själv med egna ögon ....
hon är jätte söt liten tjej.

så nu är man stolt mamma till 2/ (3) gossar och en tös
kan inte kännas bättre... känns underbart.


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0