tjo flöjt

hej på er.....

nu var det allt ett tag sen man skrev här sist....
har inte haft någon direkt lust eller ork att göra det
vart ganska segt här sista veckan.... har fått plocka och hålla på som
vanligt... sen har barnen vart hemma hela veckan som vart med för timpa vart förkyld
men imorgon skall jag allt försöka ta honom till skolan ... får se hur det går,, frisk är han kanske lite
snorig men annars okej... bara röd under stackars näsan....
neo har klarat sig helt från förkylning....
själv har jag mått skit av allt detta slem man har i halsen hela tiden... så j____a vidrigt är det och
'otrevligt med hmmmmm... men men hoppas på att det skall bli bättre och annars mår jag allt fint
kännt mig hängigh som sagt men annars helt ok....
idag har jag fått skrubba lite skåp och så... min nu så duktiga sambo tog hela köket idag ... så stot jag är... + det helt överfulla städskåpet :) duktig var han...

annars har jag inte gjort så mkt denna veckan ... tittat på sjunde hinlen så jag astorknat hehehe snart 3 boxar har jag tittat i genom....

ne nu skall jag titta i jotex katalogen :) skall se om jag kan hitta ett par gardiner till ev rummet och sov rummet :)
men ni får ha det så gott...

och veronika och jonna ... vi bara måste ses snart....saknar er så jag blir tokig...

och thessa lätt att jag vill följa med på en båtresa....
hade vart skit kul att hitta på något och komma ifrån vardagen för en stund.....
hade vart kul och fler följde med... eller vad säger du... så om det är någon mer som är sugen på detta så
kan ni väll höra av er så får vi se om det kan bli något :)
hade vart så skoj........
ut på en liten resa med tjejerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0