partaj

Japp ute var jag igår med thessa och annika :)
först så träffades vi hos thessa lyssna lite musik tjatade och drack
lite cider och dom öl då hehe :)



annika jag thessa

vi drog mot stan vid halv 9 tror jag ...
käkade lite mat sen drog vi vidare till butlers. vart gött segt i början.
dom öppnar ju dans golvet så himla sent :(
Senare mot kvällen när dom öppnade dansgolvet blev det fart på oss... vi dansade hela kvällen tills
dom stängde :)








trötta fötter??? kanske hehe


hände saker gjortde det oxå... det vart en kille som vart så berusad att han ramla rätt ner på dansgolvet och slog i huvedet hmm inte alls bra det... folk får ta det lite lungt....
sen vart det slagsmål med mitt på dansgilvet.... aldrig vart med om att se det förut .. det var inget roligt... snacka om stämnings dödare hmmmm
2 gånger häll dom på....
senare mot kvällen när vi gick hem så vart det slagsmål på stan med... polisen var där och fick försöka få ordning på dom... tre poliser på en kille helt galet.....
förutom allt det tråkiga så vart det kul iaf .....
musiken vart lite sådär men ganska kass denna gång lite svår att dansa till viss musik .... men men så är det .....

annars mår jag näst intill prima idag . får börja städa här snart som vanligt hehehe :S
bilderna kommer inte upp med detta inlägg nu men skall snart sätta in dom så dom kommer idag iaf :)

ni får ha det så gott....
veronika du får  följa med oss någon gång :) okej :)

ha det gott kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0