neo somna i sin junior säng

idag fick vi foto på min brors barn...
fina tjejer verkligen :)
när man ser den älsta kan jag knappt fatta att hon är en så stor tjej nu....
hon som var så liten sist man såg henne ...
jätte fina tjejer :)

idag så bäddade jag i ordning neos säng och han gillade det :)
så jag provade att lägga han för natten där och det gick hur bra som helst :)
han somnade nästan direkt och har sovit i flera timmar där nu utan att vakna eller något.
hoppas på att han kan ligga där nu så man kan ta bort den andra sängen :)
neo är ju så stor nu :)
gulligast var innan han skulle lägga sig så hämtade han den största bilen han kunde hitta som han skulle sova med hehe :D han älskar ju bilar :)





köpte oxå en till cd skiva till tim med michael jackson :)
han älskar ju hans musik :)
tror han kommer bli så glad så :)
han skall få dom i jul klapp :)

nej nu skall jag titta vidare på desperata hemma fruarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0